RedHat 6.0cz

Středa Červen 2 12:38:00 CEST 1999

> PS: az dobehne vyvojovy cyklus RH6.0cz, bude CzLUG rozesilat CD
>     svym clenum. Osobne si myslim, ze by pro CzLUG bylo ovsem
>     vyhodnejsi pockat na RH6.1, ktera pri soucasnem koordinovanem
>     usili vsech, kteri spolupracuji na 6.0 bude moci byt vydana
>     behem nekolika dnu (v podstate mame zmapovanou problematiku
>     a pripominky uz bude takto snadne promitnout velmi rychle).
>     Navic 6.0 je prece jenom nulova serie.

Zde bylo mysleno, ze do nekolika dnu bude ceska mutace 6.1 AZ ji RH
vyda. Nemam zadne informace o priprave 6.1, ale problemu je v 6.0 dost
na to, aby byly opraveny dalsi verzi (v updates pro 6.0 napriklad vubec
neni KDE 1.1.1, i kdyz je uz dlouho k dispozici, lokalizovane instalace
nejsou asi pro 4 jazyky, protoze neni misto na boot diskete, RPM 3.0 je
proste k nicemu, ...).

Dekuji za upozorneni, ze jsem se velmi blbe vyjadril.

--
                        Milan Kerslager