486

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Středa Červen 2 12:53:28 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, Roka Juraj - Elef wrote:

> dimm v 486-ke nie je ;) a sloty mam vsetky plne

  sice jsem instaloval na pentiu, ale tam, kde bezely v pohode w98,
  mi taky padalo jadro - byla to kombinace dimu a simu, nakonec je musel
  dodavatel vymenit (zkoseli jsme tri ruzne dvojice simu, dimy byly ok;
  simy asi taky, ale spolecne jim to moc neslo - to si taky myslim, ze je
  Vas pripad)

  Ferda Prantl

Ferdinand Prantl
LVT FF UK