486

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Středa Červen 2 13:12:40 CEST 1999

>  asi sme sa nepochopili... 4x1MB - 30pin + 2x4MB - 72pin

  ja to myslel obecne - jako ze padani kernelu nebo gcc pri prekladu jadra
ma na svedomi nejpravdepodobneji pamet (zvlast, kdyz msofti systemy bezi)
a prvni, co by mel clovek zkusit je experimentovat s jinym obsazenim -
- kdyz pameti nemate, musite jit instalovat jinam a pak to zkusit znovu
a doufat ...

  Ferda Prantl

Ferdinand Prantl
LVT FF UK