Neinteraktivni odesilani form do CGI

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červen 2 13:57:04 CEST 1999

Dne 2. 6. 1999 mao na me38.nri.cz napsal:

> Bohuzel mi to stale hlasi:
>
> HTTP/1.0 500 Server Error
> Server: Netscape-Enterprise/2.01
> Date: Wed, 02 Jun 1999 09:00:08 GMT
> Accept-ranges: bytes
> Last-modified: Fri, 20 Mar 1998 19:46:38 GMT
>
> Server overloaded. Come later, please.
>
> nevite nahodou co s tim ? kdyz se pokusim pres lynx tak je to ok, a rychle.

To tedy netusim, s Apachem to beha hladce. Mozna, ze by neskodilo doladit
ten muj script podle prislusneho RFC. Napriklad jsem tam vsude pouzil na
koncich radku \n, ackoliv ma byt \r\n (Apache si s tim poradi), mozna
chybi hlavicka Host, paklize jde o non-ip virtual atd.
Druhou moznosti je grabnout si hlavicky, ktere posila Lynx a prizpusobit
podle nich ten script. Hlavicky muzete ziskat take pomoci nc. Na serveru
dejte

nc -l -p 8080

a pak zavolejte nejaky formular s ACTION=http://ten.server.cz:8080/

Netcat na serveru vypise to, co mu posle Lynx.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison