286 jako seriovy terminal

Jindrich Sarson sarsonj na alpha.inf.upol.cz
Středa Červen 2 14:00:44 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, Vilem Vychodil wrote:

> 	Zdravím,
>
> 	chtěl bych ze svých starých 286-tek a podobných věcí udělat sériové
> terminály na můj linuxbox, bohužel jsem zatím nenarazil na vhodný DOSovský
> emulátor terminálu, nevíte o něčem?

Uz asi rok a pul bezim pripojen ke svemu kamaradovi na kolejich pres
seriovy port. Pouzivam k plne spokojenosti program CONEX. Ma cca 60Kb, je
velmi rychly (napsan v ASM), zvlada bezne emulace na sosani souboru ma
Zmodem. Lze sehnat na ftp://ftp.vse.cz/pub/msdos/SAC/pc/comm/conex*

Mej(te) se skwelle,
                 Jindrich Sarson

      .....Vsechno co je opravdu krasne, roste pomalu.....

* Domu:                            Koleje:                       *
*   Bc. Jindr~ich S~ars~on           Kolej S~meralova, pokoj 115 *
*   Hlavni' 210                      S~meralova 6                *
*   500 08 Hradec Kra'love'          Olomouc                     *
* Email: sarsonj na upol.cz           tel. domu: 049-5262493        *
* Web:   http://www.inf.upol.cz/~sarsonj                         *