Automaticke prihlaseni uzivatele

Středa Červen 2 14:13:44 CEST 1999

Martin Tkadlčík píše:
> Je mozne v RH udelat automaticke prihlaseni uzivatele?
>
> Myslim tim, ze po bootu stroje probehne automaticke prihlaseni uzivatele
> napr: "default" s beznymi uzivatelskymi pravy.
	Není mi sice úplně jasné, co máte na mysli (třeba co jsou ta běžná
uživatelská práva), ale v únorovém Linux Journal najdete návod, jakož i
vysvětlení. Ve stručnosti: znamená to změnit jeden řádek v inittabu na
1:12345:respawn:/sbin/autologin tty1 login -f id
a vytvořit skript autologin, ve kterém bude
exec 0</dev/$1 1>/dev/$1 2>&1
exec $*