FTPD

Martin Macok macok na kocour.ms.mff.cuni.cz
Středa Červen 2 14:14:11 CEST 1999

On Wed, 2 Jun 1999, Miroslav Lednicky wrote:

> Dobry den!
>
>     Mam tady v provozu FTP server, ktery je hodne vyuzivan pro prenos
> soukromych souboru jednotlivych uzivatelu smerem z klienta na server.
> Tedy prikaz put. Zjistil jsem, ze pristupova prava takto preneseneho
> souboru
> jsou nastavena na -rw-rw-r--. Nevi nekdo, jak to nastavit aby prava
> zapisu
> mel jen vlastnik souboru (-rw-r--r--)?

man ftpaccess

U wu-ftpd serveru se nastavuje v /etc/ftpaccess neco jako:
upload  /home/ftp  /pub/incoming*  yes    martin  ftp   0666    dirs

 |           Martin Mačok                            |
 | email:  martin.macok na st.mff.cuni.cz               |
 | WWW:    http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/      |
 ... but Microsoft is today and Linux is tomorrow ...