notebook s Linuxem od prodejce?

Michal Dobes majkl na tesnet.cz
Středa Červen 2 15:19:07 CEST 1999

Petr Olsak wrote:
> chtěl jsem se zeptat, zda někdo nemá pozitivní zkušenosti se Subj.  Udělal
> jsem předběžný průzkum a vypadá to bídně. Možná bych i slevil ve svých
> požadavcích a poptával notebook, ke kterému je možné, ale není nutné,
> koupit Microsoftí SW. Ani v této věci jsem zatím nebyl úspěšný.

Teoreticky by to melo jit vratit a pozadovat penizky zpet.

> Zdá se, že námluvy mezi Linuxem a notebooky budou trochu komplikovanější.
> Rád bych se mýlil. Má, prosím, někdo nějaký tip na distributora notebooků?

Ty namluy nejsou jednoduche ani u Win 95 (hodne strankova prirucka o
spravnem
postupu instalace od Digitalu bylo nutno dodrzet jink smolik - ted toto,
ihned
toto smazat, ted rici ne, kartu zasunout, vysunout, rici ano, ....)
a NT uz vubec ne (mesicni souboj s jednim NECem a NT stacil).

	Majkl (majkl na tesnet.cz)