particia nad 8.4GB

Pavel PaJaSoft Janousek janousek na fonet.cz
Středa Červen 2 10:36:10 CEST 1999

>To bylo myslim jednoduche - cena rozhodl
>a, a technologie rovnez. Vzdyt i dnes jsou SCSI disky skoro 2x drazsi.

    Casto je to pouze marketing, protoze disk je vnitrne uplne stejny a
elektronika se priplacne EIDE nebo SCSI-XXX - at mi nekto dokaze, ze pokud
rekneme disk stoji v EIDE variante 8.000 a v Fast-SCSI 15.000 a rekneme, ze
disk fyzicky stoji z toho 6.000 ze elektronika SCSI je oproti EIDE drazsi o
7.000....

>A proc tedy vubec Linux pouziva partition table? :-)

    Protoze puvodne musel koexistovat s ruznymi DOS like OS....

>Urcite se shodneme, ze format partition table je dost hloupy. Jenomze
>kdo ho kdy zmeni?

    Jedine tlak uzivatelu, ktery rekne, ze ho uz nechce... bohuzel tento
tlak je presne opacne jinak by se nemohlo prodavat tolik pocitaci na bazi
I8086 (skoro bych rekl I8080) architekture po strance procesoru a MS DOS a
Windows po strance OS....

Pavel Janousek (PaJaSoft)                         FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K     Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz                Tel.: +420  5  4324 4749
SMS:    mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz         Fax.: +420  5  4324 4751
WWW:    http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz