Konfigurace Sendmailu

Salkowich salk na forrest.cz
Středa Červen 2 18:28:03 CEST 1999

	Linuxu zdar,

Potrebuji vyresit jeden pravdepodobne "klasicky" problemek se sendmailem.
Je to nejspis trivialita, ale proste nestiham.

Mam masinu na RH 5.2 se sendmail-8.8.7 a sendmail-cf-8.8.7. Potrebuju ji
nastavit aby prijimala veskere maily pro domenu moje.cz. Zadne vymyslenosti
s forwardenim apod., bude to jen pop3 server. V DNS mam MX zaznam, ale
pokud poslu mail na user na moje.cz, tak se vrati. Sendmail je nastaveny
standardne, nic jsem nemenil. Myslel jsem nejdriv, ze je chyba v DNS, ale
zkusil jsem to na jinem mail serveru a v pohode.

Diky za pomoc

Radek Sulc