Proxy Cache pro 486/8MB

Petr Cech cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Červen 2 23:11:05 CEST 1999

David Kuzela napsal:
> Zdravim,
>
> zajimalo by me, zda je mozne rozumne pouzit zminenou sestavu
> pro jednoduchou proxy+maskaradu pro PPP na inet. Pozadavky

pro tohle samozrejme ano

> jsou opravdu male - cca 2-3 pocitace pres dial-up. Momentalne
> pouzivam proxy na svem P133/48MB, ale chtel bych ji presunout
> na samostatny pocitac. Otazka zni - jakou proxy byste mi pro
> tak malou pamet doporucili? Momentalne pouzivam smartcache,

hmm. tu neznam. ale v jave na 8MB :((

> ale bojim se, ze ta, jelikoz je napsana v jave, bude prilis
> narocna - nezkousel ji nekdo prelozit pomoci gcj (doufam, ze
> se to tak jmenuje = kompilator javy od cygnusu)?
> Dal bych prednost proxy, ktera umi filtrovat URL.

squid asi nee :)). Ale nekde jsem videl tinyproxy, mozna by to stacilo.

				Petr Čech
--
                    cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Debian GNU/Linux  -  maintainer & administrator