Memory overleak kdesi mezi httpd, php3 a mod_czech...

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červen 3 08:45:39 CEST 1999

On 3 Jun 1999, Ondrej Sury wrote:

W>     Kernel 2.2.9, Apache/1.2.6 mod_czech/3.0.2, php3 3.0.3.
W>Obcas kdyz postuju formular, tak se mi dostanou do dat uplne
W>nahodna data uplne odjinad.  Obcas jsou to dva tri znaky na
W>konci, obcas je to takovadle hruza (viz. nize).  Nevi nekdo, cim
W>by to tak mohlo byt?  Pripadne jestli pomuze upgrade na novejsi
W>verze?
W>
W>Ondra Sury.

Ci to robi apac neviem (nestretol som sa), ale taketo nieco mi robil
dost casto squid pri preruseni spojenia, ked sa pokusal tahat znova.
Ale to uz bolo dost davno, urcite nie squid 2.0.

Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk