Problem s routovanim (bezdratova sit)

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Červen 3 10:45:50 CEST 1999

Zdravim,

> Jake mate frekvence na tech kartach. Typnul bych, si, ze dve karty v
> jednom PC se proste rusi. (Neco podobneho se deje u Wavelanu.)

Frekvence stejne nemam. Na kazdem spoji je pouzit jiny kanal.

Ze zacatku jsem zkousel pouzit v tech bodech retranslace jen jednu kartu
(pomoci IP-aliasingu a rozbocovace anten), ale delalo to to same. Domnival
jsem se, ze by v tom mohl byt problem, tak proto jsem tam prihodil druhou
kartu.

Karty maji i "diagnostiku" kvality signalu a zobrazuji i graf, kde je videt
pripadne zaruseni jednotlivych kanalu.

V tomhle okamziku uz proste nevim, jak dal.

Dekuji

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin