Debian - stejne baliky na vice strojich

Zbynek Doupovec zdoupovec na bigfoot.com
Čtvrtek Červen 3 10:51:13 CEST 1999

Zdravim vsechny!

Prominte mi muj hloupy a zacatecnicky dotaz.
Chtel bych zkusit Debian (prave kvuli sprave baliku) a jde mi o to, abych byl schopen JEDNODUCHYM
zpusobem zabezpecit aby na dvou ruznych strojich byly nainstalovany stejne baliky. Predstavoval bych si to
asi tak, ze na prvnim dam export nainstalovanych baliku do nejakeho souboru a na druhem tento soubor
nacte treba dselect a co chybi doinstaluje (a co prebyva zrusi) :-))
Je to velka utopie, nebo by to slo nejak zaridit?

BTW: Existuje konference primo na Debian?

S pozravem

					Zbynek
				zdoupovec na bigfoot.com