=?US-ASCII?Q?Re=3A_Sobotn=ED_MF_Dnes_a_Linux?=

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Čtvrtek Červen 3 11:13:56 CEST 1999

> On Thu, 3 Jun 1999, VP wrote:
>
> Pomerne rozsirenym operacnym systemem pokud pominu Windows98 je stale i
> Windows95. Oba obsahuji MS DOS verze >6. Prikazovy radek minimalne ve
> Win95 je resen pres command.com DOSu narozdil od NT, kde je resen pres
> cmd.exe (jsem liny to overovat, ale command.com to neni).
> V dobe uvedeni Windows95 jsem nepouzival Minix z roku 12, ale

  ano, cmd.exe je pro konzolove apl. a command.com je v NT pro pusteni
  dosackych

  jinak ja jsem pouzival shelly 4dos a 4nt - maji aspon ty sipky
  a tabelator jako na unixu a nejake prikazy do batchu navic ...

  taky jsem zjistil, ze v djgpp je bash - co uz chtit vic
  (mam bash prelozeny pro dos, w9x i nt) - krome mraku GNU utilit

  myslim, ze rozumny spravne NT si shelly najde ..

  Ferda Prantl

Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz