Autonahozeni deamona

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Červen 3 12:49:20 CEST 1999

Dne 3. 6. 1999 Matus fantomas Uhlar napsal:

> -> To je pravda, ale puvodne slo o to, ze demon _obcas_ spadne, takze je IMHO
> -> podobne reseni celkem vyhovujici. Samozrejme, ze se nehodi vzdy a vsude. U
> -> respawnu by asi zase mohl byt problem s tim, ze v dobe nahozeni jeste nebezi
> -> vsechno (napr. dejme tomu, ze ten demon pracuje s SQL serverem), ne?
>
> asi ste si neprecitali poriadne o co islo ;)
> islo o to ze ked spustite niektore demony, ony sa forknu, parent quitne a
> ostane child a vam sa zda ako keby proces skoncil. lenze neskoncil. a keby
> ste toto spustili opakovane v skripte alebo v inite ako respawn, coskoro sa
> [...]

OK, tak jeste jinak. Zminovane scriptove reseni je vhodne pouze pro demony,
ktere padaji _jenom obcas_ a navic se nedetachuji :)

Ja takovym scriptem spoustim napriklad pppd a je predpokladam zrejme, ze musi
byt pouzit parametre nodetach, jinak je to nesmysl. Urcite by to slo i pres
respawn, ale takhle mi to beha uz dlouhou dobu a znate to: nesahej na to, co
funguje :)

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison