spravi niekto md5 sum pre redhat6.0-cs.img ?

Tomas Kouba kouba na fzu.cz
Čtvrtek Červen 3 16:34:41 CEST 1999

> 	No, ja porad nechapu, proc lidi tahaji image, kdyz staci
> prilozenym skriptem ozrcadlit cely strom a taktez prilozenym
> skriptem
> vygenerovat image.

Linux pouzivam doma (platit za operacni system se mi nechce a krast
taky ne). Tady jsou ale WinDOS95 a u nich vypalovacka. Sice si obcas
prinesu z domova disk, ale mit to na CD doma je lepsi. Tolik treba
jeden duvod.

Kolega ma sice Linux, ale ne dost mista na disku, takze by se to
nejak muselo delat primo ftp (nebo jak) a pres Sambu na muj disk.

Tomas "Arci" Kouba

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137