sendmail <> sendmail (192.168.x.x)

Petr Jiricek jirpe na gdt.cz
Čtvrtek Červen 3 18:18:13 CEST 1999

> Mam sendmaila na pocitaci s verejnou IP adresou a MX zaznamy pro
> domena1.cz i domena2.cz smeruji na nej. Ted je nakonfigurovany tak,
> ze vsechny maily pro domena2.cz padaji do jedne schranky. Ale ja bych
> potreboval nejak zaridit, aby ty maily pro domenu domena2.cz lezly do
> dalsiho sendmailu na jiny stroj, ktery ma ovsem masqueradovane IP,
> takze nemuzu tento MX zaznam dat do DNS.

da se to resit vice zpusoby, ja preferuju ten nejhorsi
sendmail 8.8.8 - ale jde jen o to zjistit kam to dat. U mne to je hned
na uplnem zacatku S8 a potom v S26 (delivery over TCP/IP) kde se urcuje
na ktery relay ma zprava odejit. V obou pripadech je to tesne pred
dotazem na DNS.

R<@domena2.cz>$+  $#TCP $@smtp.domena2.cz  $:<@domena2.cz>$1

--

Petr Jiricek        <jirpe na gdt.cz>