Sobotní MF Dnes a Linux

VP vpetr na bigfoot.com
Čtvrtek Červen 3 21:03:19 CEST 1999

-> toeba stisknout pro dokoneení názvu. Hodnota 9 odpovídá právi tabulátoru.
-> zdroj zive

preco to nie je default ?

** zrejme protoze by BFU mackal TAB v domeni udelat mezeru, vas je 10% a zbylych
90% jsou uzivatele PC, kteri nemaji cas 2 roky lezet v knihach a studovat Un*X
:))) Prosim zadny Flame..:))

-> ad b) A znate treba klavesu F6 pro historii prikazu?

f6 ? co to urobi vypise historiu ? a kto to vlastne vybavuje, shell alebo
nejaka nadstavba ?

** sorry, je to F7 a neni to nadstavba, je WinNT CMD line..
Jinak historie nahoru a dolu jde v NT pomoci kurzoru taky od narozeni :)))

-> Ostatne, jak se na Unixu edituje radek? Mne se to tedy nejak nepovedlo :)))

normalne, sipkovymi klavesami ak mate tcsh alebo bash co su shelly ktore
existuju pokial viem dlhsie ako NT...

** BASHem se mi to nepodarilo, alespon tak operativne, jako to umi CMD ve WinNT

v DOSe ked som odklepol riadok, spustil sa program ktory dostal cely riadok
(maximalne 128 znakov) ako argument na spracovanie a rozvinut si ho musel
sam....

** mozna jsou zastupne znaky v Un*xu rozvinuty vice (taky se vyvijeji o nejakych
20 let dele), ale slo o to, ze dotycny Underground kritizuje neco, cemu sam sam
nerozumi, coz byva nekdy hloupe, a opirat se do SnM za to, ze pripomina tipy a
triky ctenarum mi prijde ponekud velmi prizemni, pokud je to mineno vazne (to
jen na adresu Undergroundu)..

VP