win2000 hates linux :((

Ferdinand Prantl prantl na praha1.ff.cuni.cz
Pátek Červen 4 08:53:38 CEST 1999

> Pozor uz i na OSR2+ fdisk - hlasky jako 'kontroluji integritu disku' znamenaji,
> ze fdisk prave premazal par sektoru nejakyma nesmyslama. Opravovat pak 2 hodiny
> disk pres fsck.ext2 (a neco rucne) je fakt zabava :-|.

  fdiska w98 uz jsem nekolikrat poustel na nejvyse uvedene konfiguraci
  bez problemu - tu kontrolu integrity si poustel samo taky. Partisny
  jsem teda vytvarel tim samym fdiskem, ale uz existujici linux mi pri
  dalsich zasazich neznicil. Mate asi na svuj komp spatny vliv ;-)

  Ferda Prantl

P.S. pokud je to tak, ze partisny vytvorene w98 fdiskem (byt pro linux)
     nasledne w98 fdisk nezmrsi - potom, kdyz uz jste nucen pouzivat
     msoft, rozpartisnujte disk jim, jako ja, a jste v pohode ...

Ferdinand Prantl
LVT FF UK
e-mail: prantl na ff.cuni.cz
www: http://www.ff.cuni.cz/~prantl