Sobotní MF Dnes a Linux

Martin Brehovsky breh na kma.zcu.cz
Pátek Červen 4 10:18:30 CEST 1999

VP wrote:

> ** zrejme protoze by BFU mackal TAB v domeni udelat mezeru, vas je 10% a zbylych
> 90% jsou uzivatele PC, kteri nemaji cas 2 roky lezet v knihach a studovat Un*X
> :))) Prosim zadny Flame..:))

To je na sisku. Urcite bych chtel zamestnat administratora, ktery bude znat NTsa tak
1 mesic.
Ale pak bych firmu rovnou dobrovolne prihlasil do konkursu. Nicmene co se tyce
dokumentace,
tak pokud nainstaluji Linux, tak se dovim vse potrebne. Pokud nainstaluju NTsa, tak
dokumentaci jsou rady jen pro BFU ...

> ** BASHem se mi to nepodarilo, alespon tak operativne, jako to umi CMD ve WinNT

Hmm, to by me zajimalo, na cem ten bash bezel a kdo ho konfiguroval. Ze by BFU ?

Martin
Martin Brehovsky (breh na kma.zcu.cz)
Department of Mathematics, Section of Geomatics
Faculty of Applied Sciences, University of West Bohemia