sendmail <> sendmail (192.168.x.x)

Mensik Vladimir mensik na nex.tel.cz
Pátek Červen 4 13:15:42 CEST 1999

teda nejak jsem tenhle thread nesledoval,
ale ty "kouzla" okolo DNS me trochu zarazily

snad odpovim na puvodni otazku:

1. DNS - nastavit MX pro celou domenu naraz na pocitac "je_videt"

domena.cz

	IN	MX	10 	je_videt.domena.cz

2. zajistit, aby je_videt zpracovaval postu jen pro sebe

	v konfiguraci pro m4 dat Cw je_videt.domena.cz (melo by byt
imlicitne,
	ale zichr is zichr :-) )

3. v konfiguraci m4 dat FEATURE ('mailertable')
4. do /etc/{mail}/mailertable dat

	neni_videt.domena.cz	smtp:[pocitac_kam_se_to_posle]

5. pregenerovat mailertable.db a restartovat sendmail

***

> A co dva zaznamy MX
>
>          IN      MX      10       neni_videt.domena.cz
>          IN      MX      20       je_videt.domena.cz.

1. To je fuj
2. To je zneuzivani DNS pro vas firewall setup
3. Jestli to neni_videt.domena.cz je adresa typu 192.168.x.x, tak
budou jeste veeelike problemy.

Je neslusnost cpat MX - nota bene primarni - ktere neni ze site
videt.