RG 6 + X --> Errs

Martin Kavalec martin na kxkavm04.vse.cz
Pátek Červen 4 14:29:03 CEST 1999

Fri, 4 Jun 1999 11:48:56 +0200 Rezac David <xrezac01 na stud.fee.vutbr.cz> napsal:
> Dobry den, chtel bych se zeptat na jistou vec ohledne X-windows (mam RH
> 6). Pokud Vas neco napadne, poslete mi prosim odpoved na muj email:
> xrezac01 na stud.fee.vutbr.cz. Dekuji.
>

> Strucne: funguji, ale na konzoli, ze ktere jsem je spustil to
> ~~~~~~~  haze tyto errory (hodnekrat!)
> ---
> Gdk-WARNING **: Locale not supported by C library

Myslim, ze tohle jenom rika ze hlasky od gdk (knihovna pro grafiku)
se nebudou psat cesky. (jinak netusim k cemu gdk potrebuje locale)
(Nejsem si jist, kdyz tak me nekdo opravte)

> Gdk-Message: Got event for unknown window: 0

V programu pouzivajicim knihovnu gdk (nebo primo v gdk) je nejaka chyba.
S tim asi nic nenadelate, ledaze byste se naucil programovat v gdk a
opravil to. Muzete se tech hlasek zbavit jejich presmerovanim na /dev/null
(nebo radeji do nejakeho souboru, obcas se vypisuje i neco uzitecnejsiho)
.Xclients, nebo /etc/X11/xinit/xinitrc. Neodstranite vsak jejich pricinu.

> ---
>          obcas to pro jistotu vytvori ~/core -- fuj

tvoreni core lze zakazat zapsanim
ulimit -c 0
do ~/.bash_profile, pokud pouzivate bash (patrne ano, je to default)