wu-ftpd a guestgroup

Michal Safranek safranek na ns.jhrnet.cz
Pátek Červen 4 20:45:10 CEST 1999

Ahoj,

> zkousel jsem si na wu-ftpd hrat s guestgroup (nechci, aby mi
> uzivatele lezli po systemu); myslel jsem si, ze uzivatele, ktere dam
> do zvolene skupiny, budou chroot()nuti do sveho homedir (to take
> jsou). Jenze - co cert nechtel - nefunguje ls. :-)
>
> Teda jestli to znamena, ze kazdemu uzivateli musim rucne vytvaret
> ~/bin a ~/lib, tak je cele wu-ftpd pekne na h...o. Nejde to nejak
> chytrejc? Neprehledl jsem treba neco v konfiguraci?

Uz to tu bylo nekolikrat zminovano ... staci do /bin nahrat staticky linkovany
shell, nebo pouzivat ftpd, kteri maji ls 'primo v sobe' (internal ls).
Jako jednoho z dobrych adeptu mohu doporucit BeroFTPD - ten je odvozen z WU
a je WU velice podobny, ale ma par dalsich prijemnych vlastnosti, o kterych
se WU ani nesni. Najit se da pres freshmeat.

S pozdravem
               W.
--
Name : Michal Safranek <safranek(at)jhrnet.cz>
Descr: admin of *.jhrnet.cz, high school student, linuxfan, human being