SQUID - podivne chovani....

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červen 4 21:41:10 CEST 1999

On Fri, 4 Jun 1999, Martin Och wrote:

> Mam pocit, ze SQUID 2.2.2STABLE3 se na RH 6 chova jakoby jednouzivatelsky...
> Pokud mam dva browsery, a v kazdem stahuji rekneme 12KB obrazek,
> pripada mi ze dokud se nestahne jeden, s druhym se nic nedeje.

Mrknete se, jestli nahodou nemate zapnute delay_pools s omezenim jednoho
klienta na urcitou rychlost (delay_pool tridy 2 nebo 3). Obcas tohle dela.
Jestli to je ono, dejte mu v parametru maximum trochu vic, treba
delay_parameters x -1/-1 -1/-1 5000/128000
                                    ^^^^^^
takze vam pusti 128K na jeden zatah, coz by na stredne slusnou stranku melo
bohate stacit. Dlouhe soubory ale pojedou 5K/s a krome nich si uz asi
neskrtnete.

Pokud to omezeni nepotrebujete, pak to proste zakazte, nebo pouzijte
shaper/QoS.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160