poradte wm na _slaby_ notebook

David Trcka trcka na poda.cz
Pátek Červen 4 21:53:32 CEST 1999

Zdravim,

slibil jsem znamemu, ze mu 'rozpohybuju' notebook, je to stara 486dx/100,
12M ram. Povedlo se mi tam nainstalovat linux, pcmcia, zvuk, mam ale problem
detekovat, jaky je tam VGA adapter. Ve windows to psalo neco jako 'Western
Digital cosi' (nevim presne, windows uz sly do kytek ;), ale ja to nemuzu
nikde vystrachat a jediny Xserver fungujici je VGA16 :(. Na framebuffer se
nechyta.
Druhy problem je s temi 12M ram. Existuje na to nejaky lehci prostredi nez
KDE, ale aby podobne vypadalo? KDE se na tom vlece uplne silene, to nemuzu
predat, je to horsi nez ty w95.
Nechci abyste mi tady vyjmenovavali vsechny window managery, jen potrebuju
radu, ktery z nich je na teto konfiguraci pomerne svizny a pritom ne prilis
ocesany.
Treti vec, nevim, jak ozivit modemovou pcmcia kartu, ktera se hlasi jako
"Intelligent AT&T FAX/MODEM", hlasi mi to 'unsupported pc-card'. Jde to
nejak obejit? (balik pcmcia-3.0.11).

Dekuju za vsechny tipy.

    David Trcka, network administrator
      PODA s.r.o., Internet Provider
Ostrava, 28. rijna 150, The Czech Republic
  Tel.: +420 69 6612600, +420 69 6612160