poradte wm na _slaby_ notebook

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Sobota Červen 5 14:14:21 CEST 1999

> co takto skusit Accelerated-X? (http://www.xig.com/) Minimalne sa bude dat
> urcit aka je to graficka karta (na tej stranke je 10minutove demo)

  proc? co takhle si precist http://www.xfree86.org/cardlist.html

  WD 90C24 (laptop)  ...................................... XF86_SVGA
  WD 90C24A or 90C24A2 (laptop)  .......................... XF86_SVGA

>  : Druhy problem je s temi 12M ram. Existuje na to nejaky lehci prostredi nez
>  : KDE, ale aby podobne vypadalo? KDE se na tom vlece uplne silene, to nemuzu
>  : predat, je to horsi nez ty w95.
>  : Nechci abyste mi tady vyjmenovavali vsechny window managery, jen potrebuju
>  : radu, ktery z nich je na teto konfiguraci pomerne svizny a pritom ne prilis
>  : ocesany.

  no, pokud chcete aby mel jednodussi prechod a vypadalo to jako Wir95,
tak bych asi doporucoval hacknuty fvwm a to fvwm95. je to uplna kopie
Wiru95 se vsim vsudy, tlacitko start, .. atp.
  jestli je to opravdu tak pomale tak asi nejlepsi a nejrychlejsi wm pro
male pocitace je fvwm(2)
  IceWM, atp. co tu bylo jmenovano jsou jeste hoooodne nevyvinute a ani
bych to 'beginneroj' neinstaloval. to fvwm ma totiz krasnou prehlednou
konfiguraci, je rychle, stabilni, no problemo, proste akorat pro
zacinajiciho cloveka

        . . o O
      |               Robert Vojta    penguin-at-mendelu.cz
   _|_|
 -(o_o)-  This is an Uzi.  This is an Uzi on full auto.  Any questions?