Problem: block on freelist at XXXXXXXX isn't free.

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Červen 6 20:45:04 CEST 1999

Dne 6. 6. 1999 Mikulas Patocka napsal:

> Doslo ke klasicke chybe: strileni do pameti. Jadro proste alokovalo
> kus pameti a pak hrabalo za jeji konec. Bud je to HW problem nebo buga
> v linuxu. Pokud si myslis, ze to HW problem neni, tak zkus prejit na
> 2.0.37pre. Pokud se chyba vyskytuje dal, snaz se rozpoznat, co ji
> zpusobuje, a otravuj s tim Alana Coxe.

Potiz je v tom, ze to nebylo za uplne beznych podminek. V podstate slo o
situaci, kdy doslo k znacnemu pretizeni stroje v dusledku vycerpani prakticky
cele pameti (chybna aplikace) a naslednemu padu.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison