RH6.0 & Oracle

Petr Soucek petr na ryston.cz
Neděle Červen 6 23:43:13 CEST 1999

"Petrik R." wrote:

>   Podarilo sa niekomu rozbehat Oracle8.0.5 pod linux RH6.0? Pod RH5.2 je
> to bez problemov (bez vacsich problemov), ale pod RH6.0 sa sice binarky
> nainstaluju, ale lsnrctl som uz nenastartoval a ani databazu som
> nevytvoril... ak sa to niekomu podarilo, v com je zadrhel, ktory by mi
> pomohol??? Predsa len, radsej by som RH6.0 nez RH5.2

Oracle 8.0.5 je pracuje s glibc2.0.6 a 2.0.7, s 2.1 ne.

V nejjake konferenci psal zastupce Oracle, ze 8.0.5 uz na glibc2.1
upravovat nebudou, a ze si maji vsichni pockat na Oracle 8.1.5, tedy
Oracle 8i pro Linux. Mel byt k dispozici zacatkem kvetna, ale nejak se
to protahuje, posledni termin je snad do konce cervna.

Ovsem kompatibilita mezi Oracle 8 a 8i neni vysoka, alespon podle nasich
zbeznych testu na WinNT.

Zdravi

Petr Soucek