jak na tar

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Neděle Červen 6 22:30:53 CEST 1999

Petr Snajdr <snajdr na firma.seznam.cz> writes:

> Priznam se, ze vyhovujici by byla, ale neni mi zrejmy format DATE.
> Jak by mel vypadat?

Podle toho co vypisuje prikaz date.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *