RH6.0 & Oracle

milanek benedikt na uvt.czu.cz
Pondělí Červen 7 08:52:03 CEST 1999

"Petrik R." wrote:

> 'bry!
>
>   Podarilo sa niekomu rozbehat Oracle8.0.5 pod linux RH6.0? Pod RH5.2 je
> to bez problemov (bez vacsich problemov), ale pod RH6.0 sa sice binarky
> nainstaluju, ale lsnrctl som uz nenastartoval a ani databazu som
> nevytvoril... ak sa to niekomu podarilo, v com je zadrhel, ktory by mi
> pomohol??? Predsa len, radsej by som RH6.0 nez RH5.2
>
> wa

me se zda, ze instalator zkopiruje z instalacnich adresaru spoustu knihoven
a spustitelnych souboru, a pak nektere z nich prejmenuje tak, ze k jejich
jmenu
pripoji znak NULA a zlinkuje je nanovo. a pak je to samy core dump.
ty veci s nulou na konci ale celkem v pohode fungujou. takze by mozna mohlo
stacit zamenit vsechny nove zlinkovane soubory starymi verzemi z
instalacnich
adresaru.

milan