3 sitove karty do 1 stroje - jake koupit?

Patrik Ostrihon patrik na pa3k.sk
Pondělí Červen 7 11:56:00 CEST 1999

On Mon, 7 Jun 1999, [iso-8859-2] Vladimír Vlach wrote:

> Dobry den,
> resim tu problem strcenim 3 sitovych karet do linuxu.
> Bude z neho router + firewall. Zkusenost s vice sitovimi kartamy v
> linuxu mam, ale pouze se dvemi. Vim, ze obcas se mi nesnesou ani dve
> NE2000 karty (spatna zkusenost s Genuis GE2000III SE)

	My mame vo firewalle 4 sietovky GE2000III a slapu bez problemov.
Na serveri mame jednu 3Com 3C595 100bTX a obcas s nou mame nasledujuci
problem : eth0: Transmit error, Tx status register 90.

							pa3k