3 sitove karty do 1 stroje - jake koupit?

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Červen 7 11:51:57 CEST 1999

Petr Stanek wrote:

> To urcite neni pravda!!!
>
> Pokud to jsou PCI karty, tak jejich poradi je urceno pozici v PCI slotu.

3C509B jsou ISA karty. Ono bylo dost nestastne recono "Etherlink III" a
to je spousta karet - 3c509/3c529/3c579 ISA/MCA/EISA, 3c590 3c592 3c595
and 3c597 PCI/EISA, abych citoval ze stranky Donalda Beckera.

Zdravi

Petr Soucek