Hardisk, CPU, pamet a graficka karta.

Alexandr Nikolski sash na mujmail.cz
Pondělí Červen 7 17:51:21 CEST 1999

On Mon, 07 Jun 1999, Petr Novotny wrote:

> Rekl bych, ze ty vyssi otacky museji byt rychlejsi - ac to z vasich
> cisel tak nevypada.
No prave. Mam to z ceniku. Me to taky dost zmatlo, a proto jsem o tom napsal.

> Huh? Poridim si neco jako parallel-to-IDE. ???
A kde bychom to sehnal. V tom ceniku je jenom
Kit (suplik) pro vymenny HD IDE - LED kontrola zasunuti - VP-10K
                           -//-                  	         - M
a nic vic. Predpokladam ze je to neco do pozici 5,25", ale mozna se mylim.

> Jiste - pokud s nim pobezi motherboard. (Jo, a pokud to
> pretaktujete z 5x66 na 5x100, tak mozna nepobezi kompilace
> jadra, ale mozna jo.) :-)
To jako na 500MHz? To pujde? Muzete mi prosim jeste napsat, jak ho pretaktovat
(nejsem zadny odbornik na HW)?

> Pokud s ni bude pracovat motherboard.
Neporadite nejaky levny, ktery bychom mel 3ISA/3-4PCI/*AGP, umel DIMM a taky,
jak jste rikal, CELERON, ktery bychom mohl pretaktovat na 500MHz (to na moji
adresu, napiste taky cenu)?

--
Alexandr Nikolski
sash na mujmail.cz