3 sitove karty do 1 stroje - jake koupit?

Petr Snajdr snajdr na firma.seznam.cz
Pondělí Červen 7 20:27:00 CEST 1999

On Mon, 7 Jun 1999, Petr Snajdr wrote:

> Takze konfigurace, kdy na eth1 je 192.168.2.0
> a eth0 je 192.168.0.0:

Je zajimave, ze nad necim hodiny premyslim, defaultne hledam chybu u sebe
a po tom co poslu dopis do konference mi asi tak do 30sec. dojde kde
je problem. Ta konfigurace je dobre a zakladni chybou je hledat problem v
ni. Problem je v jedne z default bran, ktere to smerovani (samozrejme! -
ta moje hlava) zmate. Vysledkem je, ze se vsechno v jednom miste zacykli,
ale tak ze to nepoznam na traceroute protoze cesta vede jen tam , ale
nikoliv nazpet :)

--

S pozdravem
   Petr Snajdr