znovu GNOME<>KDE

Úterý Červen 8 11:22:35 CEST 1999

Asi nejjednodussi pro uzivatele je pouzit utilitu switchdesk, ktera
umoznuje prepinani mezi jednotlivymi prostredimi. Je tam takovy
zaskrtavaci pudlik (nejak: only for this session) a ja mam pocit, ze to
je pak zavisle na  stanici, ze ktere se logujete. Switchdesk Vam vyrobi
(resp. prekopiruje globalni systemove) skripty do vaseho ~/.Xneco a tim
zajisti Vami pozadovane uzivatelske prepinani.

Doporucuji ke studiu skripty:
/etc/X11/xdm/Xsession a /etc/X11/xinit/xinitrc
(napoveda: prvni patri k xdm, gdm a kdm, druhy ke skriptu startx)

--
                        Milan Kerslager