Sitovky Compex FreedomLine

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Červen 8 13:16:31 CEST 1999

On Tue, 8 Jun 1999, Petr Novotny wrote:

> Dobry den,
>
> mate nekdo zkusenost se sitovkami Compex FreedomLine? grep v

Par jich tu mam.

> /usr/src/linux/drivers/net mi prozradil, ze ta karta je podporovana
> pres driver hp100, takze o to se nebojim. (Dotaz: Muze byt

Pozor - COMPEX delal i sitovku 100VG v licenci HP , ale vy zrejme
mate na mysli normalni ethernet nebo fast ethernet, takze to ne.

> problem, kdyz jich tam dam vic?) Spis mi jde o spolehlivost,

Nejnovejsi fast ethernety s 21143 chipsetem se podarilo dostat
do PC jen tri - se ctvrtou to nechtelo bootovat, ale kdyz se dal
jako ctvrty 3COM tak to bezelo. V praktickem provozu je pouzivam
jen po dvou v jednoduchych PC routerech bez problemu. To 4kartove
PC mam zatim jenom v krabici ..

> funkcnost apod. Mam brat PCI nebo ISA verzi? (Alternativa k

ISA verze se snad delala jen v 10TP a byl to klon NE2000. Funguje
dobre s driverem pro NE2000. PCI verze v provedeni FreedomLine
maji (mely) DEC chipset 2104[01] desitkove a 2114[123] stovkove.
Mely by fungovat bud s driverem tulip nebo de4x5 (ten mi ale nechtel
fungovat s nejnovejsim chipsetem 21143 - musel jsem pouzit tulip).

S pozdravem