mylex flashpoint lw

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Červen 8 13:30:55 CEST 1999

Petr Novotny wrote:
: 1. Rad bych vysel z RH5.1 (ten uz mam takrikajic "vychytanej") a
: jadra 2.0.36 (dtto). Dokonce jsem nasel i
: /usr/src/linux/drivers/scsi/FlashPoint.c :-) a ten i vi neco o
: MODEL_LW. Ovsem v make menuconfig jsem asi neco prehledl -
: pod cimpak se to mrska skryva?

	CONFIG_BUSLOCIG=y
	CONFIG_OMIT_FLASHPOINT=n

	Firma Mylex vyrabi i produkty BusLogic (zrejme kdysi koupila
BusLogic, a ted neco prodava i pod svym jmenem).

: 2. Umi linux z takoveto veci nabootovat? Jak se to spacha (asi
: potrebuju krome make zImage a lilo jeste nejake to initrd ci jak se
: to zove - je na to vhodne HOWTO?)?

	Pokud je to skutecne HW RAID, ktery se tvari jako SCSI zarizeni,
pak neni duvod, proc by z toho Linux nabootoval.

: 3. Umeji vubec RedHati instalacni image s takovouhle nadherou
: pracovat? Nebo si musim udelat vlastni instalacky? Jak se
: _takova_ vec dela?

	Pokud je to fakt BusLogic Flashpoint, lze pouzit klasicke
instalacni diskety RH Linuxu.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/