Adaptec 2940U2W + Linux Red Hat 5.1?

Martin Rájek sokacheb na cheb.telenor.cz
Úterý Červen 8 13:32:21 CEST 1999

Potrebuji konkretni odpoved na muj problem:

OS: Red Hat 5.01
SCSI: Adaptec AHA2940U2W (BIOS v. 2.01.0)

Rekne mi PROSIM nekdo jestli mi to bude nekdy fungovat dohromady?
Nelze dokoncit ani instalaci, jelikoz mam vsechny hadry
povesene na tomto radici.
Pres veekend jsem nasel na ruznych strankach asi tak
150 naprosto rozdilnych odpovedi. Od toho, ze to funguje bajecne az
po ty, ze kvuli rozdilnym BIOS-um od Adaptec-u to fakt fungovat nebude.

Pokud je zadrhel opravdu v SCSI BIOS-u ,(cemuz bych byl ochoten verit), tak
alespon, jestli ve verzi Red Hat 5.2 or 6.0 je to vychytane.

Dik Roy.