Samba & [homes] podruhe

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Červen 8 13:50:45 CEST 1999

Dobry den,

Vilem Vychodil wrote:

>         Zdravim,
>
>         na uvod bych chtel podekovat na odpovedi k me minule prosbe --- uz
> jsem pochopil, jak se mounuje v NT. Ted jsem narazil na jiny problem,
> ackoliv mi napr. testparm hlasi:
>
> Allow connection from /etc/smb.conf (192.168.1.153) to homes
>
>         ve skutecnosti se mi po zalogovani v Oknech ukaze hlaska:
>
> The account is not authorized to login from this station.
>
>         Nevite nekdo, co s tim ?

S největší pravděpodobností se bude jednat o problém s
plain/kryptovanýma heslama. V NT-čkách jsou hesla standardně kryptovaná,
ve Win95 starších (myslím až do OSR 2.1) standardně nekryptovaná.
U vás se asi setkávájí kryptovaná NT-čka s nekryptovanou sambou. Takže
jsou dvě řešení: buď "odkryptovat" NT-čka, nebo zakryptovat sambu...
>                                                         V. V.
Zdraví
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na email.cz, tel.:038/777 30 72