ppp, linux, microcom

Michal Prihoda mph na spinet.cz
Úterý Červen 8 12:44:46 CEST 1999

On 8 Jun 1999, Milan Sorm wrote:

> mate nekdo taky tak spatne zkusenosti s microcom modemy na vytacene lince
> pod linuxem (ppp) ?
>
> ten modem ustoji asi 40 minut provozu, pak se zacne zpomalovat a po case
> ustane.

Mozna by se docela hodila informace, co je to za modem ( hlavne pokud jde o rychlost a modulace, ktere umi.) S Microcomy obecne spatne zkusenosti nemam, spis me napada, jestli se kvuli kvalite spojeni proste postupne "nerozpadaji". Pokud pouziva V.90, bylo by to docela mozne. Zkus mu nastavi AT+MS=11, jestli se to nezlepsi.

> dela mi to proti nekolika provozovatelum, na nekolika strojich a uz
> nekolikaty microcom modem. na stejne konfiguraci napr. ZyXEL jede idealne.
>
> kde mam hledat problem ?

Michal Prihoda
SpiNet, a.s.