Security (Was: Re: Sitovy pristup na Font Server)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Úterý Červen 8 14:02:23 CEST 1999

"Pavel Janik ml." wrote:

>    From: Krištof Petr <Petr na Kristof.CZ>
>    Date: Mon, 07 Jun 1999 13:01:28 +0200
>
> Ahoj,
>
>    > po lehkem ohledani mista cinu jsem nabyl dojmu, ze xfs dodavany v RH-6.0
>    > je prekompilovan _pouze_ s podporou pristupu unix/ a ne s tcp/ jak by normalni
>    > clovek ocekaval. Asi je to ve shode s filozofii RedHatu jako enterprise serveru
>    > ;-)
>    >
>    > Overit si to muzete pomoci programku fsinfo.
>    >
>    > Nezbyva nez prekompilovat xfs (cela X-ka ?)

> [...]

Jedina chyba, ktera me napada je problem s /tmp/.font-unix. Ta je elegantne
vyresena ve startovacim skriptu pomoci 'rm'.

Jestli nevite nekdo o nejakem jinem duvodu, pak navrhuju prekompilovat
a zaradit do distribuce RH-cz.

P.