Pevna linka na obycajnych modemoch (Was: Pevna linka a Microcom DeskPorte P)

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Úterý Červen 8 17:13:52 CEST 1999

Zdravim..

Aby som stopol tento chory thread:
- na prenajaty okruh sa napatie neprivadza (samozrejme)
- modemy vacsinou softwarovo alebo hardwarovo ide prepnut do rezimu,
  kedy si linku napajaju same. v tomto mam dobre skusenosti s modemami
  ellcon (hardwarovo nastavitelne jumprom) a zle s modemami sysgration
  (podarilo sa mi dostat z jednej strany hlasku CONNECT 33600/ARQ a z
  druhej NO CARRIER).

s pozdravom,
	Milan Pikula

--
Milan Pikula, WWW. Finger me for Geek Code.
http://fornax.elf.stuba.sk/~www, www na fornax.elf.stuba.sk