monitorovani zatizeni serveru

Zdenek Svarc info na datakom.cz
Úterý Červen 8 18:50:28 CEST 1999

MRTG umi delat i tyto veci (jestli mas na mysli vytizeni CPU, jaxem
pochopil). Zkratka sice znaci Multi Router Traffic Grapher, ale da se
monitorovat treba i zatez squida nebo irc serveru. Jde jen o to, z jakeho
SNMP agenta bere data. Jestli nikdo v konferenci neporadi konkretne, zkus
hledat a urcite najdes - ja nasel monitorovani zateze NT serveru :-)

    zd