Instalace RH 5.2 na comp. s EtherPower II 10/100

PC pcernoch na imc.cas.cz
Středa Červen 9 08:49:31 CEST 1999

>ke karte SMC etherpower II patri ovladac epic100. Je to jeden z tech
>tri, ktere zminujete?

Moc dekuji - to jsem nevedel a tak jsem zkousel ovladace zacinajici na SMC.

Ted mi to kartu naslo.

Chce se jenom zeptat - nevite jestli  probihaly nejake zmeny ohledne
instalace z ftp.linux.cz ?
Pri stare konfiguraci s kartou AMD PCNET to po mne totiz chtelo pouze moji
IP, masku, branu a DNS.
Ted to chce jeste domenovou adresu a "host".
Kdyz to zadam (tak jak to mam ve win) a chci se pripojit do adresare

/pub/linux/redhat/old-releases/redhat-5.2/i386-cs

tak to na mne vybafne hlasku :

Nelze se prihlasit  k pocitaci :
Nelze vyhledat  nazev hostitelskeho FTP-serveru.

Stejne tak i z adresare /pub/linux/local/redhat-6.0/i386-cs

:-(

Muze mi nekdo poradit v cem to muze byt ???
Pouzivam stejnou IP adresu jako  v predchozim pripade (tj. s minulou
kartou),  kdy se vse nainstalovalo bez problemu !

Jestli mi nekdo poradi, budu mu moc vdecny - chci si totiz nainstalovat
linuxe "nacisto", protoze tim neustalym experimentovanim jsem si minulou
instalaci hezky rozhodil a navic mu chci priradit na disku vic mista ...

Za pripadnou odpoved moc dekuji

                      Peter Cernoch,  pcernoch na imc.cas.cz

PS : k ftp.linux.cz jsem se pomoci WinCommanderu pripojil bez problemu.

        Bude tedy problem u mne ?