DPT PM2022 SCSI EISA radic

Středa Červen 9 11:31:06 CEST 1999

Martin Och (martin.och na cs-compex.cz) wrote:
: Dobry den!
:
: Nemate nekdo zkusenosti s instalaci $SUBJ v RH, nejlepe 6.0?
: V seznamu SCSI controleru pochopitelne chybi, ale nekde jsem vycetl,
: ze by s nim mel chodit driver EATA-DMA.
: Lec nechodi ani autoprobe, ani se specifikaci io ci irq.

Mam jakysi DPT radic v jednom serveru. Bezi tam kernel 2.0.3x (nevim presne)
a driver eata_dma. Je na sbernici EISA (ja to nevymyslel...) a ma IRQ 15.
Nerozebehl se dokud jsem nedal jadru parametr "ide0=noprobe" protoze ten
IDE driver v Linuxu ho pri detekovani IDE, ktere v tom serveru neni, nejak
rozhodil. Pamatuji se ze prijit na to me stalo pul dne...

Pripravuji se upgradnout na RH 6.0, tedy jadro 2.2.x, a koukal jsem ze tam
uz je driver eata_dma oznacen jako obsolete a ma se misto nej pouzivat jiny,
oznaceny jako "EATA ISA/EISA/PCI (DPT and generic EATA/DMA-compliant boards)
support", CONFIG_SCSI_EATA. No uvidim jak to dopadne.

Kazdopadne z toho plyne zaver: mely by fungovat dva drivery. Zkuste jeste
ten druhy.

Leos Bitto