Problem s FIFO (mirne OT)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Červen 9 14:33:00 CEST 1999

Dne 9. 6. 1999 Mikulas Patocka napsal:

> Uff, to mi nejak neni jasne (neni v tom nejaky zaludny option?). Normalne
> kdyz se fifo otevre jednou pro cteni, tak se pak muze otevrit
> libovolnekrat pro zapis. Test: mknod fifo p
> Na prvni konzoli: cat <fifo
> Na druhe: cat >fifo
> Na treti: cat >fifo
> Nyni vse, co pisu na druhe i treti konzoli se objevuje na prvni.
>
> Daemon by mohl mit fifo otevrene porad.

Slo o to, ze jsem potreboval cist data po radcich (fgets()) a nesmely se mi
nikdy pomotat data z vice zapisujicich procesu. Mozna, ze by slo pouzit
trochu jinou organizaci dat z CGI a spolehnou na to, ze data se vejdou do
pipe bufferu, pak by mely byt operace atomicke, ale z nejakeho duvodu jsem to
zavrhl. Abych pravdu rekl, uz nevim proc, psal jsem to asi pred rokem. Je
fakt, ze ted by to asi muj problem vyresilo.

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison