SMC EtherPower II 10/100 (SMC9432TX)

PC pcernoch na imc.cas.cz
Středa Červen 9 17:19:09 CEST 1999

>Mel jsem stejny problem. Je to otazka vyjdnavani s hubem o typu portu.
>Zkuste zapnout a vypnout hub, to casto pomuze a nebo si zkompilujte
>mii-diag (viz Becker) a natvrdo sdelte karte jaky typ portu ma pouzivat.

po instalaci driveru bylo na 4. konzole :

eth0: SMC EPIC / 100 at 0x800, irq3, 00:e0:29:2d:c6:33

eth0: M II transceiver found at address 3

Moc mi to nerika, takze to neumim okomentovat (to vite, my zacatecnici ...)

Zapnout a vypnout hub nejak nemuzu - nejsem spravce a ostatni by mne
ukamenovali .
Ja si muzu maximalne vyndat a znovu zastrcit konektor (BNC).

mii-diag si zkompilovat neumim - mam tady Win95.
Jestli mi poradite jak dal,  budu Vam moc vdecny.

Peter Cernoch,  pcernoch na imc.cas.cz