obnoveni spadleho spojeni (neni to o pppd ;)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Středa Červen 9 20:46:29 CEST 1999

On Wed, 9 Jun 1999, David Trcka wrote:

> Zdravim,
>
> predstavte si nasledujici nazornou situaci: jsem pripojeny napriklad
> telnetem nekam a mam pustenou nejakou interaktivni vec. Nasledne mi spadne
> modem a po dalsim nastartovani ppp samozrejme (jako naschval) dostanu jinaci
> IP adresu, takze navazane spojeni se nemuze obnovit a nejakou dobu to tam

Nevyresil by to program screen ? Mam pocit ze to funguje tak ze se spusti
screen a pod nim dalsi procesy. Pak je mozne se od nej odpojit a jindy
zase pripojit. Sam to nepouzivam - jen si matne vzpominam ze ho nekdo
nekdy z techle duvodu vychvaloval (tedy pokud jsem si to s necim
nespletl).