Poskozeny Filesystem.

Středa Červen 9 22:00:06 CEST 1999

"Jan Kebrle" <mort na oakhs.cz> writes:

> kdyz se mi system nastartuje, zkousi disk opravit, coz se mu bohuzel
> nepovede a vyzve mne abych pustil fcsk rucne, pokud to udelam, a pote
> pocitac opet resetuju, opakuje se stale stejna situace.

Predpokladam, ze o fsck neco vite, nicmene i tak se zeptam, jestli
jste si jist, ze jste filesystem skutecne opravil. Zkuste napriklad
fsck spustit 2x, a pak teprve pocitac rebootovat. Ke kontrole FS
obvykle dochazi proto, ze pri predchozim ukonceni nebyl FS radne
odmontovan (pri radnem odmontovani se filesystemu nastavi jakysi
"clean" bit), pripadne pokud byl prekrocen jisty pocet namontovani bez
fsck. Pokud nedelate nejakou trivialni chybu, tak v uvahu pripada i
vadny HW.

> Konfigurace poce je: AMD 486DX5/1300 MHz, 64 MB RAM, 1,2 GB HDD WD Caviar,
> 850 WD Caviar.

Jen jestli jste to prilis nepretaktoval. Na 1.3 GHz chodi spolehlive
maloktera 486-ka ;-)

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR